mumbojumbo

i fredags hade örebrew sin medlemsfääst. full i overall och singstar på bryggan - check!
campus <3 [wääh på min mobilkamera. trötta färger i bilderna - orkar inte styra]










[linneas bild som jag låna ^^ LUPPLUPPLUPP! ]



















slut på be-ilder fr i fredags. igår hade jag skallebank deluxe. glodde typ tjugoelva avsnitt
av  the big bang theory och tyckte rätt synd om mig själv. i did man up though å ringde
världens bästa linda. detta resulterade i tegnerparksfylla och glowsticks på pitchers. fint.



i övrigt. jag är konfys. vet inte riktigt. eller varken. en del av mig orkar inte bry
sig. en annan del - särskilt på fyllan - bryr sönder sig. härligt. ute skiner solen
men jag sitter osäkrad i en mörk lägenhet. mysigt. ÄVENTYR - fly mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0