glad men tjock. tjock men glad.

huvudvärk hela dagen.. förutom under träningen å strax efter.. myyycket huvudvärk på senaste..
wazzuuup with that? även.. 34% av min kropp är fett.. m y s i g t !
[samtidigt go figure förvåningen var ju minst sagt inte total, direkt, rentav utebliven!]
och tydligen väger jag 70,4.. å inte 60,3 som i somras.. men dää visste jag ju redan om..
men hallå vaddå fetäta upp sig tio kilo på dryga halvåret.. inte alla som kan..
BE-RUDEN ÄR SKILLAD! [?!?!] be-ruden har feta prblm. ahahhahaha.

aja. jag är pepp å det är dags för change. körde bara igenom alla övingar idag, nio st.
[12 x 1 ] fram/baksida lår || in/utsida lår || korsrygg || bröst || axlar || mage || rumpa
sen blire ju 12 x 3 man kör.. dryga 45 min sa BC om man kör på ngrlunda tempo..
liiite fint att känna muskelerna arbeta.. ni vet den där brännande känslan.. LÖÖÖV IT!
får ju varva s t y r k a n med k o n d i t i o n s t r ä n i n g  
[tänker crosstrainer spinning kanske våga mig på löpbandet en vacker dag]

blahblah.. det här inlägget blev värsta novellen.. soooolly!
men är träningspeppad deluxe.

så tänkte dra dit imorgon igen - till gymmet.. å hinns inte det så hinner jag definitivt på onsdag..
kanske kör torsdag med bara för att vi ska dra djungelby sen på eftermiddagen å
stanna tills på söndag.. men man får se.. försöka få in rutin på 3 ggr/veckan iaf.. 


även.. det viskas om att det ska beställas merch.. typ nån sån här eller så.. sweeeeet!




nää nu ska jag fortsätta paperskrivandet i historia c om biografin som genre. balle. heppåre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0