djurlands öpark

var ju på ölands djurpark igår. ledsagade. jobb från kl 0745-2015 - check.
väldigt trevligt. förutom det faktum att mitt karusell-sinne vacklat ngt.
efter fyra ihärdiga turer på diverse snurrademojänger fick tant-annie 
ta paus och vila för det snurrade så jäsikens i huvudet och illamåendet 
var minst sagt ngt påtagligt. 

hade ju även köpt ny bikini enkom för denna resa, men då personen 
jag ledsagade hittade ngra andra kompisar att bada med plus att min
mensvärk anlänt med bad timing samma morgon, stod jag över. men 
jag tog iaf kort på alla vattenrutschkanor å så. lagom sugen blev man.

glodde på djur med. djur i bur. av alla de slag. å sen häpnades vi av
de duktiga cirkusmänniskorna. å åkte minitåg. kramades skrattade
och brände oss alla på näsan. lr jag gjorde iaf det. HAH! ahnuvetni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0