bad-ass kick-face rock n roll

var på loppis idag. fyndade bland annat ny sjal, tygmärke, långt leopard linne och
die hunns skiva. dog lite så bra. sen la jag in nyfyndade skivan på ipoden och drog
ut och sprang enligt löpschemat. springa tolv minuter, gå två, upprepa. blev i runda
slängor två kilometer i stöten, med andra ord dubbel ökning sen i fredags, då jag
sprang min första kilometer i sträck. BALL! dock ömmar mina smalben/benhinner ihjäl,
men tacka vet jag VOLTAREN-GEL. å imorgon ska jag sitta mkt stilla ungefär hela dagen
för har lite pluggdeadlines att styra upp så förhoppningsvis är jag redo för springet på
fredag igen. next up nu - sova. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0