like a djungledrum

nähää om man skulle dra sig hemåt. å packa ner datorn för dagen. [jepp du läste rätt]
skippar att käka ute med classmates.. onödiga pengar, särskilt då vegetarisk mat sällan är
ngn woohoo-upplevelse på restauranger ändå. antingen får man grekisk sallad, eller
så blire ngn pasta med tomatsås.. väldigt kulinariskt! HAH
sån mat gör jag hellre hemma för en tiondel av priset.. [snållänning?!]

men drar ner till kl 20 iaf å dricker en öl eller två.. det kan jag unna mig med gott samvete..
dessutom kan jag inte laga öl hemma?  höhöhö

bifogar bild från hösten 2008.. ska träffa alla ikväll igen, plus jon..
fast han är inte mää på bilden.. sånuvetnidet!


ofta var mitt face ett fuck up under perioden bilden togs. i två veckor gick jag runt å var
narig svullen varig böldig.. wäääh. men sen svalde jag min stolthet å gick till vårdcentralen..
fick antibiotika å kortison, sen swups på nästan ett dygn hade allt försvunnit.
detärjubraattvaenvis?
nää inte alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0