tre ggr film


dagens kost:
i stora drag - kesella plus en påse chips med tillhörande dipp ^^ cola med.
[fått i mig prick alla viktiga vitaminer, mineraler å kostfibrer - dä vet ni!]
dagens film[er]: the ugly truth, i love you man, wolverine
[alla tre var väärda, men som vanligt - wolverine var snyggast]
dagens oro: vinterkräksjukan!
[angelika hade besök av jenny&gunde när jag kom idag varav
förstnämnda ringde nu ikväll för att infa att sistnämnda hade fått
kräksjukan - mysigt. jag och angelikan är numera hypokondriker]
dagens skratt: alla mongobongobilder från igår.
[sprit plus kamera equals succé - höhö. ta nu detta med en nypa salt, espec u mom <3]
dagens ågren: tills på måndga bör jag ha läst cirka tvåhundrafemtio sidor historia
[varav hitills cirka trettio är lästa - heja]

/frökenhypokondrika


Kommentarer
Postat av: snuffsan

Bästaste lördagen på länge (minus vinterkräksjukanorodeluxe+bakisfromhell).. men bästa hänget på länge iaf !! pösspösspöss

2010-03-07 @ 21:03:13
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0