guds hand

idag lyssnar vi på det här [lr, ja vi å vi - jag [å mina altergon?!].. haha]



vi kollar film också.. a good wife - avklarad. snabba cash - comin' up..
å så har vi mensvärk.. är rätt tröttdeppiga.. å har insett att månadens lön är på tok för liten
å att mina bigmoneyspenderpants därav bör tagas av.. avtagas.. avhuggas.. aveldas.. finito,
capice
!

sa jag att vi är rätt uttråkade också? å att vi saknar TPhäng..
å att sommaren kinda screwed us over, den är liksom på väg att ta slut..
å ja.. jag var där när den började.. men mittenpartiet då? snopet! minst sagt..
eller är det nu det är mitten.. och om så är fallet.. why does it feels like the end?

Kommentarer
Postat av: Mallan

lär ju inte finnas nåt bättre än TPE

2010-08-04 @ 00:47:10
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0