resumé av gårdagen

hah.. kanske att jag drog ut igår sen ändå.. ^^

världens bästa stoffe kom å hämtade mej med bil vetni.. sweet vare
sen drog vi till hans kompis johan å drack öl och kollade os-sport
testosteronnivån var ngt väl hög stundtals, men överlag var det ett riktigt nice förkrök

mina kunskaper i sport visade sig dock från den mörka sidan
bland annat genom att stoffe lurade mej att det är sex perioder i hockey.. å jag köpte det

johan: ska vi dra efter hockeyn eller?
annie: ja men det blir väl vettigt.. hur mnga perioder är det totalt?!..
[detta var i mitten på andra perioden]
stoffe: sex stycken..
annie: MEEEEEHHH, är ni galna?! då kommer vi ju aldrig komma ut?!?! [lagom bestört]
stoffe och johan tittar på varandra och brister ut i ett hånande flin
stoffe: är du allvarlig nu annie?!..
..
poletten trillade ner. jag var grundlurad. selfive annie. bra jobbat där!
note2self: hockey equals tre perioder, endast

iaf
efter hockeyn drog vi taxi till virus
skulle egentligen till premiären av buddy holly
men dom hade ju lökåldersgräns på tjugofem så jag fick inte komma in
så då fickre som sagt bli virus.. sa till grabbarna att dom kunde köra på buddy
å att jag kunde dra till virus själv.. men icke.. gick man ut ihop så skulle man gå till
ett ställe där alla fick vara med å leka svarade dom då.. wiii.. me like mah buddies :D

drog en öling å snackade skit resten av kvällen
blev som vanligt ngt överförfriskad mot slutet
och fick en "gah-vad-jag-saknar-alla-jag-aldrig-träffar-nuförtin"-fylla
mobilen gick på högvarv.. sms, samtal, u name it

å det var med viss skam jag tittade igenom samtalslistor
och mappen för skickade meddelanden när jag vaknade imorse
men det var inte så farligt som jag trodde.. dessutom om man saknr ngn så äre ok att säga det
man får visa att man bryr sig om ngn.. det är inte fel..
note2self igen: man får visa att man bryr sig om och saknar.. det är rentav bra..
hur ska ens vänner annars veta vad dom betyder för en?!

iaf [igen]
sprang på känningar på virus senare under kvällen
så jag fick bannemej skjuts hem med.. AWESUM!
tack som fan! perfa avslut på väääärd kväll.



/hockeyproffset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0