i'm game

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
i skrivande stund håller mitt historia pm att skrivas ut här bredvid
som vanligt blir jag sjukt nervöst. nästan lite svindel. yr
jag är inte 100% nöjd (går det ens att bli det?).. men över 60% iaf.. det får ses som ok
hoppas min lärare också tkr det. pretty pls ^^

har föreläsning nu mellan kl 1315-15.. sen kl 1515-18..
sen blire nog hem, käka, sen tokdäck

skulle försökt hinna med att träffa angelikan idag
men får nog bli en annan dag. kanske. vi bor ca 50m ifrån varandra
ändå har vi inte setts på ngt jag upplever som en halv evighet
det är helt sjukt att jag alltid lyckas med att aldrig hinna med ngt utanför uni
bara uni uni uni uni uni.. hela hela tiden.. FUCK UNI! nää aldrig
i det stora hela är jag lycklig
lr ja, dom delarna som är lyckliga är förknippade med det uni gett mig
så det så

nähopp. om man skulle borsta gaddarna och packa skolväskan nu
i'm game later alligators



/egoboostinjectionofdoomfromhellmofockaneeded


Kommentarer
Postat av: snuffsan

U are gorgeous baby <3, såg att du oxå va nattsuddare deluxe igår, somna vid tre typ så kommer nog sussa gött i kväll jag me, kanske en promenix hinns med i morron i stället :D

2010-02-10 @ 16:08:14
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0