babys black balloon

känner mig lagom less på allt idag. på min ständigt ökande vikt. på min ekonomis
obefintlighet. på min ork som ligger på minus. på min motivation som är lika med noll.

min lösning är enkel. bara jag ngn gång får tiden att räcka till.
och att den dära himla m o t i v a t i o n e n dyker upp.

ett
. skriv cv, sök jobb, tjäna extra pengar.
två. för extra pengar - skaffa gymkort och ha råd att käka lchf:aktigt.
tre. njut av bättre lust och ork. bättre sömn. mindre oroligheter. mindre vikt att bära omkring på.
bokstavligt och bildigt ett lättare liv. hej.

/fet och opepp.

ps. morgonpromenix bör bli realitet. enkelt och gratis. imorgon kör vi?!
pps. bästis är finast!



Kommentarer
Postat av: lotta

Morgonpromenader är guld när man får in dem på rutin! Det är dock det där att få rutin på dem som är svårt... Kämpa på!!!

2010-12-13 @ 09:18:13
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: AnnaKask

Idag kan vi leka spegel om du vill?

2010-12-13 @ 18:59:37
Postat av: ann vicious

@annakask: merdemåndagar! they are so not fair! idag känns iofs som det lätt kommer vara en merdetisdag å. men efter regn kommer solsken? då tkr jag vi ska leka xtra mkt spegel. delad glädje - dubbel glädje :D :*

2010-12-14 @ 07:07:20
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: AnnaKask

Jadu, just nu känns det som att någon borde ta och göra slut på mitt lidande. Monstertentavecka ahead. Pluggar som en galning och behöver Alvedon brus i droppställning känns det som just nu. De säger att det ska vara värt det för att få en utbildning men ibland undrar jag? Uh. Hur går det med hemtentan din?

2010-12-14 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0