jag fick vikket! <3

motig dag - turned in too fucking great daaaag! wööööööööööwööööö

ni vet i början på mars babblade jag om att en av mina absoluta favvoskolor
gjort föfrågan om jag var intresserad av tiodagars vikk som historialärare kring påsk..

å gissa vilka som ringde idag å gav mej beskedet att vikket är mitt?!?!..
ledande fråga, retorisk fråga, jajaj, jejjeje.. whateva! :P :D

wöööwöööö.. happydancepls

börjar imorgon sen kör jag cirka tio arebetsdagar framöver ..
UTGÖTTAFUCKINLÖVE!

nervös ngn? svar jag! meeeen samtidigt peppad tilltusen.

å visst det blir tuffa dagar. plugg, pm, jobb, å nu till helgen tjälis.
men aaaaaaaaa. skitsaksamma.
att varva praktiskt arbete med teoretiskt är i slutändan ultimattretusen.
å blod svett å tårar [stress].. i know how 2 handle it! ibland iaf. minst lite iaf.

nää nu drar jag över till tjugosexan å käkar paj, fiiint dää!
sen blire styrelsemöte påföljt av hett kärleksmöte, höhö

/historialärarenvikarien ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0