it's SÅ

i fredags klippte jag mig
hos henrik på salong huvudsaken
nöjd blev jag, mkt :))
sen käka jag mysmiddag med lady jay följt av tre timmar true blood <3

lördags blev stan med juliet å en kompis till henne som hette elsa
femtio procent på alla tjejöverdelar + kjolar hos carlings
we went berzerk
slutade med ny jacka, två nya t-shirtar + två nya hoodies. me like.
ska punga upp bilder ngn dag. kanske :P

sen på kvällen var det förödelsedagskalas hos rååbin för max
med treman, massa bål å pose på ballen
sen conventum och it's SÅ 2009
moneybrother, millencolin och familjen såg jag
jomen så atte

är inte på skriverihumör idag så jag avrundar inlägget
med en bild på tre jävligt schnääga damer
även om hon längst ner ser ut att ha fått ngt cepe i blicken, haha


sofie angelika å så jag <3


Kommentarer
Postat av: Angelika

Å du va så fin i håret ;)

Mys kort, du måste skicka alla kort från kvällen !!

Pöss pöss ses på fredag om inte innan !

2009-09-29 @ 18:37:42
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/
Postat av: Angelika

Å du va så fin i håret ;)

Mys kort, du måste skicka alla kort från kvällen !!

Pöss pöss ses på fredag om inte innan !

2009-09-29 @ 18:38:05
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/
Postat av: jullan

hon heter ju elsa!!!!! men väärd lördag vare!

2009-11-13 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0