boobie bk

hah!
nollningen är över och jag har sadlat om från fadder till fotbollsspelare
hell yeah
första, men definitivt inte sista träningspasset avklarat med boobie bk igår
fan va käss jag var på å springa och fan vad min kropp glömt bort vad kondition är
men
är man sämst
så är ju utsikterna på att bara bli bättre jävligt höga, inte sant?!
så skål go vänner å alla er som jag inte känner

idag blire plugg, besök på vivallaskolan å dans till toner av linda och annis skivor på satin ikväll
wicked. i tell you. wicked.



Kommentarer
Postat av: Snuffsan

Hehe hur ont hade du nu igen ?? Dax att hänga på ut och springa nu då ?? =)kiss

2009-09-23 @ 18:10:17
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0