måndag = lillebrorsbesök

slutuppgiften i delkursen literacy och didaktik är klar - sweet
jag klarade min sommarkurs å får således csn till våren - sweet
planerat spränglistor och pratat visoner med angelikan frekvent under dagen - sweet (as always)
efter kommande nyktra helg och klarställande av vfu uppgift ligger jag äntligen i fas igen - sweet

men allra allra jättebäst är att lillebror kommer på måndag - sweetest



för länge sen flyttade jag till tybble. då bodde min lillebror hos mig i två veckor.
båda hade svart hår och jag tvingade min bror till vegetarisk kost i alla fjorton dagar.
sweet vare. även för mke. det bestämmer jag. denna gången stannar han bara fyra
dagar - löjligt. men bra mkt bäst än inget alls. på onsdag ska vi ut och dricka öl.
minst tre stycken. en för att han är här. öl nr två för att jag fått godkänt på min sommarkurs
och öl nr tre för att jag slutfört två uni-arbeten och är således i fas gällande mina studier.

madderfakkersweetofdoom!

grand finale, words of wisdom la coka nostra style;
you can't burn my kingdom if it's made of fire! snap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0