it's spelled relief mafocka

läste prick mail från min handledare under min sommarkurs i fantasylitteratur..
uppsatsen är godkänd.. madness skönt.. all ågren och oro inför våren och csn är som bortblåst..
[likförbannat har det tagit mig nästan en månad att höra av mig]

iaf
hjärtat höjer slagfrekvensen och blodet pumpar på lite extra
[tänk att det krävs så lite ibland för att känna sig levande] [mer levande]



det är inte ofta jag skriver ngt om livet som sambo
för det mesta finns det inget att säga
mer än att vi kämpar på, som en eka i motström
igår var det ett och ett halvt år sedan det blev vi

mitt liv ser väldigt annorlunda ut nu, jämfört med då
och om jag summerar alla plus och minus
så är jag starkare i mig själv än då
men fortfarande svagare än vad jag har varit

självkänsla är ett jävla gissel
och den dagen då man kan köpa självkänsla på burk
kan jag lova att.. i will be the first in line


Kommentarer
Postat av: Angelika

Skönt med G gums =)



Och för det andra så äru bäst och fin finast <3

2009-11-11 @ 14:31:08
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0