antagningsbesked sommarkurser

hah.

jag blev antagen till alla tre sökta sommarkurser. 7,5 hp halvfart. distans.
1. harry potter och hans värld        2. fantasylitteratur            3. chicklit

ok i admit. jag är en litteraturnörd. läs själv tre terminer
så får du se hur det går. svar ska vara inskickat senast 31a maj.

ska avvakta lite. inväntar trots besked
om ev. sommarjobb fyra veckor nere i småland.

och tre sommarkuser + sommarjobb blir nog bara galet fail.

men. inkomst under sommaren är iaf säkrad. skönt skönare skönast!
antingen blire csn. eller lön. eller kanske kanske både och.
[självklart äre dumt att gå på csn under sommaren.
men hellre det än pank pankare pankast]

faktiskt. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Kaffe imorn låter bra!!

Även låter Harry Potterkursen mkt intressant ;P jag har heller ingen inkomst i sommar än så länge... men får se hur det blir med festivalarbete.. jag håller tummarna.. för både dig å mig (:

2009-05-05 @ 18:02:33
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: jennie

vart ska du sommarjobba? :) om du nu ska det. :P

2009-05-14 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0