töntannie vs. lipannie

ett - boken är utläst

två - panten berikade mig mitt liv med arton pix

tre - började jobba idag. gick till och från jobb.
         totalt nästan två timmar gång. bra där.

fyra - mina böcker från lycknis kom idag.
totalt fem stycken. kostnad sjuhundra pix. gulp.

fem - jag lyssnar på thåström. som jag alltid gör. när jag är lipig.

sex - jag är lipig. känner mig svikt på någe vis. troligtvis förtjänar jag det.
för förtjäna är tydligen allt jag gör i era ögon.
för jag ringer aldrig. jag hör aldrig av mig.
och blablabla. precis som ni är så jävla mkt bättre?
precis som om ni ringer för att fråga hur jag mår?

jag är trött på att hamna i kläm. och jag skiter i att bry mig just nu.
jag får bara ta skit hela tiden. för det är ju bara jag som gör fel hela tiden?

lipig. löjlig. labil. lack. lam. larvig. lavettage. trött och sårad.
well hell. fuck hela jävla världen. jag trycker på paus. som vanligt.
töntannie.

föragelseväckande beteende, straffar sig alltid i alla avseenden. (lyrics winnerbäck i know)
don't worry. i will take the blame. i will never have enough courage to do anything else.

/yrs truly - tönten.

Kommentarer
Postat av: Mac

Jag kan inte mer än hålla med dig på nummer 6 (förutom det om att du förtjänar det för det gör du inte), man är bara dålig på att höra av sig, but life goes on..

2009-06-16 @ 18:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0