nappe & marre

sitter i köket på ängsga-tan
som två högar på golvet ligger husets nya herrar
nappe & marre [napoleon & maraschino]
två stolta maincoonkatter
familjens jonassons nyaste medlemmar

stora och håriga är dom
och alldeles alldeles underbara

mina svarta kläder liknar numer pälsbestyr
och jag är på ngt vis lättad då jag blivit påmind
om att det faktiskt finns levande ting i denna värld
som fäller mer hår [päls] än vad jag gör
gött äre
man är liksom inte själv om sina fällningar
och jag känner mig inte längre lika ensam

aja

ullared imorgon med mor
ska bli fint
inte varit där, tror jag, sen jag och wifey drog en repa dit med
mina kära gamla diesel doris [äpatraktor ftw pls]
handla ska jag göra
på mastercard
eller på skattepengar
sweet skare bli

närmast på schemat nu står borst av bissar
å avsminkning
sen hopp i säng
'cause 2 morrow i gonna do some seriouse damage to my wallet

puss dåra, pälsbollspussar rentav

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0