fat camp is on

jag hakar på trenden. bannemej nu äre dax.
FAT CAMP is on.

jag är grymt trött på att vara för tjockis för mestadelen av mina kläder.
och för att ansiktet mest bara är en ballong nowadays.

dags att ta tag i saker och ting.
startvikt: sextiosexkommatvå
goal one: sextioisch

dagens motion:
två timmars promenix in total
(varav hälften är avklarat, men måste ta mej hem också, där kommer sista timmen)
spinningpass + lite styrkelyft [spaghettiben + spaghettiarmar = annie]

dagens att göra:
tentaplugga och passa på att dricka massa bryggkaffe.
[jag och daniel bor combo en månad framöver sen i fredags. why? jo föratte hans syster + hennes karl är i aussie en månad och ville ha lägenhetsvakt. sjävklart ställde vi upp. dom har dock ingen kaffebryggare. så man får köra på nes-kaffe de deluxe. lägenheten är dock supermys och helgen har varit så jävla guld. daniel goddamn finast är du.]

glöm även icke att min mr man bakade banan- & chokladmuffins med grädde och godismun på till alla hjärtansdagfrukost. plus specialt kaffe. finaste finaste.
sen hade vi ondaste ondaste ont i magen. hahahhaha.
[att starta dagen med sugarrush är sällan fördelaktigt]
men det är tanken som räknas. :)
fick även två kort han redigerat och skrivit ut.
ett sitter på kylskåpet och ett sitter i en ram ovanför tvn. myyyys.
ska se om han vill skicka över dom digitala orginalen
så jag kan ladda upp dom här med  så småningom^^


nää nu ska jag tentaplugga så jag får komma hem
till mitt och gråstensblå temporala krypin snart igen.



KRAAAAM [visst är jag på ett härligt solskens humör idag?]


Kommentarer
Postat av: Lina

uhh nu får jag dåligt samvete, jag har banne mig inte varit utanför dörren idag!!

jag hakar fat camp men kör supersize me typ..



låter mkt myys med lägenhet å hjärtedagspresenter osv, dock hade jag nog hellre hakat till australien, jäklans snö

2009-02-16 @ 18:02:17
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: Mac

Är det inte bättre att kalla det Spaghetti Camp? :P

2009-02-16 @ 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0