styrelsemöte ahead

snart dags för lååååångmöte med luppstyrelsen. sen ut och käka.
passar nog det sistnämnda.
att stanna hemma och slöa har deffi gjort väl.
men inge ut och härja nu. även om det bara är mat och ngn öl.

har märkliga utslag under högersida på underläppen.
ofta är jag rädd för dom.

sist jag hade sånt. sa dom att det var svinkoppor.
skulle behandlas med lhp-salva.
min ansikte svullnade tre ggr. och det halvt brann i huden i två veckor.

gick till slut till vårdcentralen.
tog tid för mig att svälja stolheten?

jaha då vart det allgerisk reaktion och inflammation. [mot lhpsalvan]
fick pencellin och ngt annat å ngt annat.
fem dagar senar var jag som ny.

tänk om allt börjar om nu igen?
jag orkar inte.

men jag springer med kirurgtape på så snart jag är utanför mitt hem + när jag sover.
det är fem prickar. blir dom sex springer jag till vårdcentral direkt. sanna mina ord.


aja. tjugo min kvar. sen möte.
skulle ta en två tre timmar.
mjoo men så atte.
halvlack att jag känner mig krasslig.
vi skulle till cocothai sen ju.
och thaikrubb är absolut ett av mina favoriter.
but hey there will come another day. i'm quite sure of that.



även. kollat guds stad idag. martin i korren hade lånat den till mig.
ganska värd. trots ganska mkt våld. har ni inte sett den. så se den. ngngång iaf.

 

adjö for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0