nattpluggarn [i sedvanlig ordning]

sitter som bäst och pimplar kaffe med sojadryck och skriver på mitt examinationsarbete, 
i sommarkusen om latinamerikas historia. inspirationen och lusten har äntligen kommit. 
på tiden dock, deadline idag fredag klockan tolv. det blir nog att dygna. men jag gört att 
gärna för jag känner äntligen att jag har vad som krävs för att skriva detta arbete. me happy. 

PUSS.





ps. håret. hah. jag bjuder på't.
pps. jobbat på noise ikväll. örebrofestivalen 'live at heart's första kväll. så jvla guld. 
trevliga gäster, bra artister och underbara arbetskollegor, alla tummar upp! imorgon
och på lördag kör jag på kaktus igen. lookin' forward to it. good jobweekend, bring it on p l z.

Kommentarer
Postat av: Jamie

Västen är från Ginatricot och är verkligen snygg som fan.
Jag har bara 10 polaroidkameror nu och 16 kameror allt som allt. Då har jag fan bara samlat i 1 års tid så kommer nog behöva en större lägenhet snart.

2012-09-10 @ 12:09:18
URL: http://maryrotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0