fåtöljen jaow

oh em gees, jag skriver verkligen aldrig här nuförtin. twittrar mest. men ikväll kände jag för lite herdligt bloggeri [bloggera]. sitter som bäst i min ganska nyinförskaffade deluxefåtölj. stor som ett hus. and a lil' og gangstah. 

hänt en massa och prick ingenting på senaste. mkt fest och mkt nya människor. mkt bara sitta hemma själv också. blir inte riktigt på det klara med vad jag tkr om mitt nya liv. som ensam. men att jag behöver det. det vet jag.
 
läxhjälpar fyra dagar i veckan, står bakom baren tre och dansar en. det är stommen i min höst
tvåtusentolv. ständig pengabrist och för mkt sena nätter åtföljt av eftermiddagsuppstigningar,
that's also the truth. 

tar mig sällan hem. sist var i somras? men ska ta mig till min wifey i mitten på december. ser fram emot det så mkt så jag vet inte vad. been counting days ever since i made that bookin' in midst of this summer. plus i kanten är att vi även kommer glutta två ggr rancid & cocksparrer. ohlalala..

trettionde november är även casualties i linkan inbokat. och helgen efter det blir det refused i stockholm. å sen onsdagen efter det drar jag som sagt till lööööndooon och wiiifey.

jul och nyår kommer firas solokvist i örebronx, due to me wörkin' at the bar. and it makes me wonder, when will i ever get my ass back to småuland for a visit? miss my family. 

detta får väl vara nog for now. som avslut får ni en muppbild på mig och bästa fåtöljen. puhuss.




Kommentarer
Postat av: wifey

snyggaste tjejen snyggaste fatoljen. miss you like crazy. vareviga sekund.

2012-11-22 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0