vårterminen tvåtusenfuckingtolv

näst sista gången man sökte om kommande termins kurser.. creepy.
arbetslivverkligheten står nästintill och lurar runt hörnet. ett års studier kvar.
allt skall ägnas åt pedagogik. och så ska den där förbannade uppsatsen i historia
hinnas göras å. suckiesuckie. men först.. ska samma djävul fast inom ämnet svenska
batlas ner denna termin. börjar om cirka två veckor. fingersxrossed. jagkanjagvilljagska.

vårterminen tvåtusenfuckingtolv ser ut att kunna bl något sådant hära iaf:

informationssökningskursen på internet nischad mot släktforskningen valde jag
för skojs skull å mest för att kunna hjälpa min mor i hennes släkteskapader
down ancestorlane. spenderade faktsikt delar av min lördag med att leta
gravstenar på olaus petris kyrkogård här på norr med min mor. morbidt kan tyckas.
but yet again, it was in the 'duty' off mi ancestor. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0