men check elleeeeeeeer

drog ett par okynnes öl på ivys uteservering igår med värt fölk.
fint som snus. lulligt - check. älskör det fina vädret. man liksom tenderar att hänga ut mer.
sitter inte längre lika isolerad allena i sin lägenhet. all three thumbs up 4 that.

nu denna veckan ska jag försöka producera så mkt uppsatstext det bara går. nötanötanöta.
efter gårdagens handledning har jag en plan. meckat om en del. bytt från ett tematiskt upplägg
till ett kronologiskt. börjar både känna och se historiaämnet i det hela. så lätt tippat över mot
det sociologiska innan. men nu.. nu jäklar! :) historiaaaaaaaa.

sen i helgen är jag torgfunktionär på sfsfum [sveriges förenade studentkårers årliga fullmäktige
möte] det anordnas i örebro denna gången och själfligt vill man vara där och ge en hjälpande
hand. dock missar jag min systerdotter i taekwon-do sm i sthlm. vilket suger rätt hårt. men hon
sa att hon skulle tävla i ngra år till å att det skulle komma fler chanser för moster mannit att
komma å kolla. sööötunge!

bjussar på bilder från i lördagsförmiddag. bakispizza - check.
terra mallis litta - check. klicka på dom för större bild - check.



Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha dyngbakis of doom! Jag verkar ju prata med nån rolig i mobilen iallafall :) haha

2011-05-10 @ 16:17:49
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0