ska skriva om annat också men inte nu

inledde morgonen med att varva gång och spring i tjugofem minuter
och kom strax över tre kilometer. heja heja. [babysteps kom ihåg det nu]

sen tvätta, äta, plugga & cityville å sen äta igen. sen gymet, xrosstrainern
& trappmaskinen. å sen äta igen å sen bära lite stuff hos bader and theeeen cityville.
nu dusch sen sova. tyyyp.
imorgon blire morningwalk, stadsarkivet, universitetet och spinning.

massa kcal 'över' idag. hejdå självdisciplin - heeeeej choklad! MUMS.
[ b r a   i n v e s t e r i n g   h a r   j a g   h ö r t ? ]



/din läpppiercing kan se konstig ut

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: jaha men va bra :D åh tackar tackar! Jag är själv värdelös på hår, " okej matilda, nu skiter vi i håret, låter det växa ut bara " .. en timme sedan " Jag ska bara klippa lite där.. och lite där " haha! helt hopplös! :D allt bra idag eller?

2011-03-10 @ 10:30:09
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Lisa

Kalorier över är det bästa! Jag kommer nästan aldrig upp i så många jag ska äta per dag (tränar rätt mycket och ska tydligen äta som en häst) Ibland sparar jag så jag har typ 2000 över till helgen. Hahaha. Livsnjuta.

2011-03-10 @ 14:42:46
Postat av: ROBIN HOOD

sv: usch vad irriterande! minns att när jag var liten fick jag presentkort och biosaker i present.. jag använde dom aldrig, snacka om hur många tusen jag antagligen kunde spendera >:

2011-03-10 @ 23:22:18
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0