kickstartsmåndag

bara för att jag gav mig fan på att å followed thru. dock seeg å öm
i kroppen nu ,sen förra veckan å så. pilla navelludd imorgon - check!



[HLM står för höft, lår mage. samma princip som med COREträning, fast fokus på lite andra
delar av kroppen. styrkeövningar med din egen kropp som motvikt/motstånd för att stärka
upp just höft, lår och mage. var rätt mushi i benen efter spinningen med annars gick HLM'et bra.
ngt klen på magövningarna, suprise? samt hej höftmusker, vad är ni? jag behöver definitivt fler
och 'större' av den sorten.] på hemsidan stod det att det var ett bra pass att få in i träningen
för den som ville bli tajt och slimmad i kroppen. HAH! såld direkt. vem? jag? dää vet du lars!

Kommentarer
Postat av: FS

Jisses vilket pass!



Blodkorv har jag aldrig smakat på så det kan jag inte uttala mig om! =)

2011-03-07 @ 23:23:28
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0