inte blått iaf

jag sa ju att jag skulle styra före och efter angående håret. men damnit rött är så
jäkla svårt å fånga på bild. särskilt inomhus. dagsljus och sol hade väl varit bra
fotoomständigheter. men så var inte fallet. skillnaden är ju inte direkt fatal mellan
två första och sista bilden. men det var skillnad. dock blev det inte sådär djuprött
som manic panics egen produktbild förtalte om. men så äre ju alltid.


öh blåsfiskbilden-suddirudd här nednaför är tagen utomhus. enligt den blev håret rött[isch].
å ja jo. det blev väl det. ändå[isch]. tummen upp för manic panics rock n roll red. mer orange
och varm färg än popeye red, som ändå kanske är mer åt det kalla och blåa hållet.
men vetekatten om jag ej gillar popeye mer ändå. 



en sak som jag dock lärt mig av mina snart två år som redhead.. är att det tar ungefär
ett dygn efter färgningstillfället som hårfärgen nyanserat färdigt sig . färgen liksom mognar.
blir mer röd och mer mer helt enkelt. så äre med dää.

nu ska jag läsa vidare om ungdomskulturer och stilar. sen äre lunching. 
vegetarisk kålpudding ftw! PUSS.

ps. i'm in bad need of a haircut. just so you know that i know ^^

Kommentarer
Postat av: Joss

sv: thaansk! :)

2011-03-21 @ 16:03:21
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Lisa

Student-tips angående hårklippning: just nu har de elevklippning på salong people på drottninggatan (säkert på massa andra ställen också), jag minns inte vad tjejen hette men jag klippte mig hos henne i fredags, hon är skitduktig och det kostar 150 spänn!

2011-03-21 @ 19:03:18
Postat av: ann vicious

@lisa: åååh har'om. lätt att man kanske ska boka sig en tid då. tack för bästaste tipset! :D blir att fråga efter hon tjääjen som gör snygga elevklippningar ;)

2011-03-21 @ 19:51:35
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0