ikonplugg - mystic skull

hah - glöm att jag gick upp kl 05. strax innan kl 07 är mer korrekt. panik-
slängde ihop ett mail till min handledare och har date med henna idag kl 1130.

tills dess ska jag läsa läsa läsa.

ps. hade beställt rödglittriga pluggar från barbarellarean för ngn vecka sen. 20mm.
men dom var slut. så valde ett par andra istället. med lite våld vilja och vaselin kan
dom nog också bli fina. eller vad tror ni? [bild nedan] just nu har jag 14mm. så
måste ju töja litta först. smooth and gentle. planerar att vara färdig om minst
två-tre veckor. sakta men säkert. 'inga kattrumpor' här inte. hahaha.
[hört att det ultimata är att töja 1mm/veckan.. men så roligt ska vi inte ha det]


[beställdt hem töjsprialer, silikontunnlar, grönglittriga pluggar å
ett gäng o-ringar å. peppar på att jag får post redan imorgon]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0