färgarn

mätte och vägde idag, tio dar sen sist drygt, gått upp i vikt igen [från 70,9 till 71,5]
s k y l l e r   p å   n y a   t ö j n i n g a r n a . every excuse is an bad excuse?!
vet att muskler väger mer än fett och att man lätt går upp i början, men nu
får det fan vända snart.. meeeen tappat centimeter runt midja [från 95 till 90]
och höft [från 94 till 92]. fight goes on.

även spinningen igår var så totalskön. preppade med en celsius en kvart innan
och sen blev min förkylningsseghet som bortblåst. wooohooooo!

idag blir det dock totalvila. plugga. bleka utväxt och färga om håret.
brukar alltid köra directions pillarbox red [testade poppy red sist iofs].
men pillarbox var slut och poppyred hade en tendens att bli ljust neonröd
med en klick rosa i så ville inte köra på den igen, inte på den nyblekta håret.
å pillarbox var slut, så nu fick det bli en manic panic - rock n roll red. nervöst.

han i butiken bara - vill du ha rött rött - ta den här. klart jag vill ha rött rött
tänkte jag - dah - dum fråga tog burken, betalade och sen slog det mig att jag
aldrig kollade på ngra utav manic panics andra röda nyanser. heja heja. men
rock n roll red - ngn som testat den? bra eller anus? branus?!




manic panics rock n roll red

HAH kollar man dessa bilder är det ju poppy red som rockar fetast. DAMNIT!
aja, jag blir väl mörkrödhårig igen. ska försöka langa bilder sen. före/efter.
förbered er dock på utväxt of doom. moahahahahah..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack för tipsen om de röda färgerna, är på jakt efter något i stil med rock n roll red!

2011-03-20 @ 22:55:59
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0