åh ja just

jag å mamborambo var nyss och hämta ut vårt paket från gymgrossisten,
vi beställde härom dagen. jag köpte renates dietpaket [+ pillerburken "only one"]
omega3kapslarna som ingick i paketet gav jag dock bort till mamborambo ch köpte
redan igår glanshammars kallpressade linfröolja istället, som ett vegetariskt alternativ.

ska bli intressant och se om man märker ngra resultat. ngn extra energi.
jag är en sucker för piller och pulver. särskilt nu när laga-mat-inspirationen
är ganska lika med noll. då är det smidigt att kunna trycka i sig tillräckligt
med proteiner vitaminer och  kolhydrater i shakes bars och piller. /latfia?!



[mamborambo hade beställt en gainer. men den kom inte med. dock motsvarade
fakturan fullt ordervärde och ngn notis om varför gainern ej följt med stod ej at finna.
dessutom var den ena kartan med omega3kapslar skadad. brutan förpackning känns
ju sådär seriöst. skrivit en reklamation till gymgrossisten nu och hoppas starkt på att
dom löser detta på ett smidigt och professionellt sätt.. fortsättning följer..]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0