återvinningsintrevjuuuuuu

bloggtorka. hah. men så kom jag på.. när jag lyssnade på dagens återvinningsintervju på p3..
jag kan ju mää svara på dom frågorna. dock kom jag på det först i slutet så hann bara skriva 
av de sex sista frågorna, jeppepp.. here goes.

vad har du aldrig slut på i ditt kylskåp?
ketchup. å gingerbeer [samma två burkar har snart två år på nacken]

när hade du riktigt roligt senast?
i april tror jag. när thea å micke var här. vi lekte ngn trög lek å skratta så mkt
så att vi fick klagomål från grannen ovan. hahahhha..

är du vegetarian?
vill inte trampa folk på tårna. men äter inte fågel, fisk, kött eller skaldjur. dock äter
jag mejeri- och äggprodukter. en del kallar det lakto-ovo-vegetarian. sån är jag.

önska en låt!
önskar samma som adam tensta gjorde i dagens intervju. GRYM är den!
spotifylänk här: daniel adams-ray – gryningspyromanen

om du fick byta liv med en karaktär i en stor hollywoodproduktion,
vem skulle du välja?

ojoj. hmms.. jag är ju superstoked på wolverine i x-men.. så väljer väl haaaaan dååå!

välj en smak, färg och ett djur!
choklad, grön och fågel av nå slag. eller lejon. hmms..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0