punget linkan öret

prick bokat in linkan-resa till [och med] fröken kask, sista helgen i juli.
det vankas tjugofemårs-fääst och hotbrevsskriverier. gonna be epic!



i övrigt:
  • anlände till punget i eftermiddags - hängt i familjegäng och lagat [lchf]mat.
  • saknar min mr mamborambo redan. aaaaaaaaa. du&jag. beeesta!
  • insett att nobelkommittén spelar i ggb på lördag och att jag har ungefär inte har tillräckligt med pengar ngnstans för att ta mej dit. BALLE!
  • haft invägning och inmätning med  och av mig själv samt entrat och klarat dag nr två på LCHFkost. jorååsåatte. hörde jag sluta vara så himla tjåkis? ATT DU GJORDE!
nu ska jag sova. pusspastejgurkatofuåsånt.


justja - stulit bilderna av fröken kask. bilden är länkad till damens dayviews <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0