fan vad ljust det blev - helt sjukt

men väääärda dagar i sthlm med mallis [å krillerbruuur] ellööör!

skivsignering och två ggr spelningar i torsdags [architechts och bmth]
nykterfilmkväll med tusen kilo tjockprodukter i fredags [i sell dead, asterix & obelix]
köttgrottorna slagsmål och videoinspelning kl noll fyra i lördags
pizza och bakisrecovery plus film idag söndag [stardust]
langar ngra bilder så lääääng-he-he. fler kmr noog nannan dag.

dää vars jag mallis hallblad å järn plus järns bror som drog på konsert. lite jävla apbra
spelningar eller. å skivsigneringen. stå å köa å frysa livet av sig.. sen tre sekunder å
fem autografer å ngn biiild senare.. jävligt klaaada be-rudar! m-e-m-o-r-a-b-l-e.

hah- jag faila lite i mitt försök på musmallanlooken. meen ni vet - practice makes perfect.

guldlock å rödluvan körde lite toaposer mellan varven. be-rudar ni väät.

en släng av bilder från i lööööuuurrdaawgs. mkt hårperuker å suddiga bilder blääv dää.

jeppepp det får räcka för uppdatering så länge. ska pussa lite på min bästaste maattis nuu.
inte sett han sen i onsdags förmiddags juuuuu. men nu är båda hemma igen. fiiiint.

/dää bällar uuuuwr


Kommentarer
Postat av: Mallan

åhhhh värda dagar ellller? JAAA!

2011-01-31 @ 19:17:47
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0