van hasteren

skön träning igår. körde styrka cardio fetlång stretch [lövit] å avslutade med
femton minuter i massagefåtöljen! WADDAP! dagens fysiska aktivitet får
stavas långpromenix till uni plus hundpromenad. viggo [engelsk springerspaniel]
kommer i eftermiddag å stannar dryga dygnet. 

i övrigt.. dagarna går. tungrott emellanåt. men så äre ju - livet.
fick kursens hemtenta igår.. historiateori.. duedate om en vecka.. jeppepp.

nää dags å röra på sig. har lite errands att springa såhär på morgonkvisten.
puss på er. 




ps. jag å els-kling hade pusselmysonsdag igår. nerds <3

pps. min telefonbok är dead n gone. damn sony ericsson sync som bara hade
sparat namnet på alla mina kontakter å inte deras telefonnummer [förutom
på ngn random enstaka få]. så hör jag inte av mig.. så äre därför.
skicka ett sms and let me put you back into my telefonbok [life].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0