tjejmilsannie?

att hålla sig nykter är fint. det ger en orken att mangla sönder på gymmet. som idag. 
hem käka pasta sen tokdäcka bredvid sjuk pojkvän i ngn timma. madness. men gytt.

madness är även att pojkvän sovit i ungefär tre dygn nu. å av pizzan jag styrde häromdagen
åt han ungefär en tjugondel. å den iskalla colan ja styrt byttes mot ett glas vatten å två alvedon.
sjuk pokvän - check. men fin. världens finaste fin. 



firade ett halvår i tisdags ju . han fick tshirt å tygmärke och jag fick den underbaraste
bukett blommor. det är fint. det är kärlek.
i ' v e   s a i d   i t   b e f o r e ,   b u t   i   s a y   i t   a g a i n  - he's a reel keeper.


ska masa mig bort till ica nu. köpa kvarg nötter och bär. plus mööörk choklad.
filmmys comin' up. å maattis har faktsikt tagit sig upp ur sängen nu :)

tjing.

ps. annakask aka bananen var ju här å hälsa på igår, lövlie as usual!


pps. jag vågade mig på löpbandet idag, efter att ha köttat muskler.
till och med sprang på löpbandet idag. first time ever. mest rask promenadtakt,
but tre minuter löp.. i ett kör. HAH! t r e m i n u t e r. [manmåstebörjangnstans]
tjejmilen i september, göteborg - here i come. [anna challenged me - and i accepted]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åter igen, så fort man nämner Mattis förkylningen till en karl, Victor, så kommer värsta långa "pity-talet". Om bara flickor kunde ha samma empatiförmåga XD

2011-02-27 @ 11:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0