tränarn

idag blire träningsredogörelse. för min egen skull. tagit foto av mitt 'fina' träningskort.
det är ett virrvarr av klotter. å ni vet jag aka allt-ska-skrivas-prydligt får ju lite
halvt krupp på det. så bad om en ny mall igår så jag kan ta hem det och skriva rent det! HAH.

iaf. såhär har träningen sett ut:
mån 24 jan: skrev in mig på tranalatt.se [drog till sthlm senare den veckan blahblah]
mån 31 jan: först träff med träningscoachen 'BC'. skapade träningsprogrm och körde
igenom alla övningar för att hitta bra startvikter. ställde mig dessutom på den hemska
fettvågen tanita som mätte ungefär allt [fett, vätska och muskelmassa i kroppen.]
hej annie, du är trettiofyra procent fett. puss.
tors 3 feb: xrosstrainer & styrka.
mån 7 feb: xrosstrainer & styrka.
ons 9 feb: xrosstrainer, styrka & cardio.
tors 10 feb: rask morgonpromenix med lånehunden.
fre 11 feb: xrosstrainer, styrka & cardio.
sön 13 feb: spinning och balance.
mån: 14 feb: xrosstrainer, styrka & cardio.



resumé:
vecka 1: skrev in mig.
vecka 2: träffade träningscoachen och la upp träningen, körde mitt första ritkga pass.
vecka 3: utökade träningen med cardio. gymmet 4 ggr. morgonpromenad ett styck.
vecka 4: in progress..

förra veckans mest uppskattade låt på gymmet: slipknot - people = shit. spotifylänk här!
lagom jävla skitskön att köra slut på kroppen till. pusspåre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0