prepp och pepp

drog en runda till ullared gekås igår. två timmar panikshopping - två tusen mindre på kontot.
galet. köpte mest bra å ha saker. bland annat två nya jackor/tröjor till mitt nya liv som
running-gal. dax för steg tre nu snart. springa fyra minuter, gå två minuter, upprepa
fem ggr. jag kommer dö. kult. i övrigt drar jag till bronx imorgon. ska bli skönt. men kommer
ju toksakna la familia. levt med dom twentyfourseven i sex veckor nu ju.

i övrigt så har fröken emma rekommenderat mig till hennes chef när dom behövde lite
xtrapersonal, å boyya in my face, från och med fredag morgon och sex till nio dagar
framöver har jag jobb! HÄRLIGT!

aja. ska väl preppa inför springet nu. peeeeeeeepp. preeeeeepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0