maniac bra priser på böcker

men wööpa! hittade bikini. svart övderdel. grönmönstrad underdel. 149:- GODKÄNT!
den var random så dää blir inga biildooor!

hittade även böcker med ett totalt ursprungspris på 1993:-, meeen det är ju karl oskar dagarna
och enkom därför blev totalsumman på de sju böckerna jag norpade åt mig 70 pix. UGÖTTALÖVE!



1. bodil malmstens tredje "loggbok". bläddrade i den och fick goda vibbar. läst första tio sidorna. iakttagelser. betraktelser. det bådar gott helt enkelt..
2. garden mania - inspirationsbok till min trädgårdstokige mor.
3. livets band - till min pappa, dansbandkungen! ^^
4. famous people and there stupid qoutes. lr som det stod på boken:
from martini to marijuana, pearls of wisdom from the intoxicated.
5. framsidan lockade. baksidetexten likaså. att författaren sedan fått nobelpriset
i litteratur 2009 fick mig på fall. kör ba kör. köp ba köp.
6. bergman klassiker som är på min vill läsa-lista.
7. novellsamling av jonas karlsson. ingen aning om vem han är eller vad han skriver.
men jag ska ta reda på't nu!

helt enkelt en massa random böcker. bara bergman jag kände till på rak arm innan.
men nu ska här utforskas. läsas. och njutas. sådääså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0