maattis <3 junkie/kärlek 20110823

idag hade jag å maattis ettårskalas! hurra hurra hurraaaa.
enligt datumet i våra ringar var det idag vi skulle förlova oss å, men
maattis den busen körde överaskning på överaskning och drämde
ringnäven i bordet
redan i lördags. mitt i mat, mellan fix och fest.
JAG GILLART! spontant. och nervöst. du är bäst älskling!
ååhååå.. sockerdricka i hela kroppen! känslaattsparapåburk.

iaf idag, på själva kalasdagen, styrde vi eastwest-sushi och bio. mysarn mysarnsson!
kändes ungefär jävelbra att strosa på stadens gator, med hans ringhand i min,
magen full av lyx-sushi och stegen lugna, men bestämda styrandes mot biosalongen.
[givet tog vi en de-tour förbi ica och köpte godis å. omnomnom..]

jepp nu vet ni dää - jag är en mkt lycklig tjääj, tack vare min finaste maattis!


kära och klada å sånt.


och jag hade beställt in ingefärs-lemonad till sushin - ungefär dog så gott det var.


mr sällan seriös på kort! <3


bioslaongsbilden - så att vi säkert kan visa att vi faktsikt var där. hahah.





Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis till er :) såp snygga ihop!

2011-08-24 @ 09:09:51
URL: http://fins.blogg.se/
Postat av: Maattis

Första klass mys! Älskar dig :)

2011-08-24 @ 14:40:31
URL: http://hoboismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0