after seven

knegat näst sista dagen på jobb idag. om man ej räknar med måndagens ledsagning till ölands
djurpark. ahnihörde. öland here i come. blir att skaffa bikini nu i helgen då. gärna en
valkvänlig + vattenlandsbusvänlig.. görs ens sådana längre? om dom nu ngnsin har tillverkats.
kanske satsa på burkini? aja, jag sätter mitt hopp till hm/lindex/new yorker. pretty pls, måtte
det finnas ngn braooow. helst på sjuttio procents rea å. å så grannt.

i övrigt, slängt ihop en mintchokladkladdkaka nu ikväll. boya in yer face. god blev den. faktsikt.
ska bjuda mina tokgoa arbetskamrater på den imorgon. hujedamej sån bra packe människor.
gott ska det goda ha. södra torg är lika med kärlek och omtanke. kommer sakna allihopa.
personal såväl som brukare. finafina.
____________________
även, avslutningsvis,länk till världensbästastefinaste mallan. för att hon ä n t l i g e n
uppdaterat sin blogg. mihhiiii.

Kommentarer
Postat av: Mallan

hahahah! ja blogga är väl inte min starka sida misstänker jag :)

2011-08-08 @ 11:57:07
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0