tjällossningen <3

det var fäst i häälgen och jag skålade bort nio veckors hobbynykteristande!
knäppte en å annan bild å. dock mest med lottas kamera. hah. knåpade iaf ihop
ett halvt dussin med mobilkameran. ps. o v e r a l l s v a r n i n g !


klippte strök sydde och tråcklade litta på västen. grönt är skönt. waz my name bitach?!


försök till cool lagbild på bästa gänget- GoD [gammal och dryg] lövlie saturday!
öl skratt och sol i goda, dryga och gamla overallares lag ^^


bärsebacksgruppen fick nya t-shirts. men fetaset tryckfelsnissen hade vart i farten. damnit.
rååbins tischa är rätt. r4mis tischa är inte det. fast såhär i efterhand blir dom ju lite epic ändå.
inte mnga som kommer ha feltryckta bärsebacks tischor genom åren liksom. höhöh


under lördagens rondellsittning sprang jag på en skövdestudent som kom från samma
håla som jag - jömby. världen är allt bra liten ändå. och jag qoutar vad herr ek sa:
jömby är en bra stad att växa upp och dö i.. där emellan - inge bra. heheh


sockersötasaga hade musche. det ville jag med ha. sagt och gjort - spritpennan nästa.
r4mi ser förskräckt ut? kanske för att det endast var agnes haka som hann vara med på bilden?


sen ville r4mi med ha musche. lr ja mer musche. så det fick bli handelbarslooken i blå
spritpenna. stiligt. flickvännen agnes vart tokig(t) och glad [tokglad?!] över resultatet.

bambi och jag var asballa och satt med glajjerna på inomhus. rad. vi hade dessutom
gangsigns å sånt. men dom kom inte med på bild. fail. skulle kört v.i.d.e.o. DAMNIT!


tjällossningsbilderna får avslutas med en bild på världens bästa ahmado. vi bestämde
oss för att åka på studentkårens ullaredsäventyr i slutet av månaden. med alkohol
kommer great ideas sumtimes - jag säger då det. ska bli lite väärt ellööör.

/pinky

Kommentarer
Postat av: lotta

HAHA! Älskar Rami på den där bilden! Helt underbar!!!



Förresten knäppte du inte så många bilder med min kamera ändå ;)

2011-04-15 @ 18:01:22
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0