update från femlingskaran

på väg till ica igår såg jag mysiga vårbevis.. hundskit och maskrosor!
t h e   s p r i n g   i s   h e r e   t o   s t a y !


när maten var inhandlad styrdes tacopaj, sen gick jag å mötte upp bror och systerdotter
på tågstation. sen avnjöt vi 'traditionsenlig' påsklunch with a taco twist!



givet var bästa syskonskaran tvungen att fotas! k ä r l e k .



sen frampå kvällskvisten var det hårstudio i köket. hår blektes å tonades grönt.
dessutom återfanns tuppkam p å   b å d e   h ä r s e n   å   t v ä r s e n .

när det var färdigmeckat i studion drog grabbarna grus ut. jag thea å maja käka chips
och kolla film. värt. pigg och kry idag - check.


igår när killarna kom hem fick jag en hel kruka med påskliljor. inte visste jag att
bomsteraffärn vars öppen så sent [?!?!] hahahah. fina vars dom iaf. blommorna.
HAH. dessutom är det tydligen på finska drottning silvia bryter på. så ni väät. aja,
idag görs inte mnga knop här hemma.. övriga fyra sitter bänkade framför tv'n å
little big planet två med tre playsstationdosor. men dom är fina mot varandra å
turas om så att alla får spela ^^ ska dock strax tvinga med dom ut i solen för
glass å parkhäng.



/mother ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0