operation ivy

började morgonen med morgonprommis. förbi ica - handla frukost. drog en veva
förbi solterapi csn style på väg hem. såg för sent att dom bytt rör å jag är nu lite
av 'rudolf med röda mulen'. kempe grejt!

a lot of mi mind. vilket stör fruktansvärt. svårt att läsa och fokusera när tankarna
svävar elsewhere. å läsa läsa läsa skriva skriva skriva är allt jag borde göra.

aja. till häälgen kommer iaf bästa annakask å det ska bli ungefär jävelvärt.


l å n a d e   b i l d e n   f r å n   f  r ö k e n   a n n a s   bilddagbok. ^^
[å nej jag har ingen egen kamera. å mitt mobilminne är fullt. därav ynka åtta bilder
från tjälis. heja annie. å ja, jag ska tömma minneskortet. sum fine day soon.]

Kommentarer
Postat av: AnnaKask

Gonna be awesome alright?!

(Och den här gången tar jag INTE de röda bondage byxorna, gråa blire ;))

2011-04-12 @ 13:01:23
Postat av: ann vicious

sötnöt. äre bondagebraller ftw som gäller i helgat då? eller så suprisear jag alla å har min mjukiskjol, ahahahahh. <3

2011-04-12 @ 14:04:21
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: AnnaKask

Annie, det är ALLTID bondagebrallor ftw <3

2011-04-12 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0