i'm still at it

wööpwööp.. träningsresumé v 13.
  • mån: VILODAG. tågade mej hem från småuwland å käkade tusen kilo godis.
  • tis: pre xross 10 min. gymmet - överkropp. post trappmaksin 12 min.
  • ons: VILODAG. ff - en timma morgonprommis. medelhastighet 6,7km/h
  • tors: ff - en timma morgonprommis. medelhastighet 6,6km/h
  • fre: pre cykel 15 min. gymmet - underkropp & 10 min underkroppsvibb.
  • lör: 30 min xrosstrainer och 10 min underkroppsvibb.
  • sön: pre xross 10 min. gymmet - överkropp.
totalus:
3 st gympass.
2 st FF morgonprommis.
1 st gruppgympa.
2 st vibb.
1 st övrigt.
2 st vilodagus.

pre ... = uppvärmningsaktivitet
post ... = cardio/fettförbränning efter själva huvudpasset
FF = före frukost
underkroppsvibb = förprogrammerat med övningar för ben och rumpa på vibbmaskinen.
[g ö r   d e t t a   f r ä m s t   f ö r   a t t   s t ä r k a   m i n a   k n ä n   o c h   f ö r   a t t  
j a g   f å t t   f ö r   m e j   a t t   d e t   ä r   b r a   å t e r h ä m t n i n g s t r ä n i n g ? !]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0