vårahjärtanslåritakt

i've said it before - but i say it again. MA FU GOD! true blood. soo stooked.
prick kollat klart säsong två. kanske råka dra en fyra avsnitt nu ikväll,
när jag egentligen har mkt annat som borde göras. wuuuuuupsiii!

iaf. nu blire sängen. vakna tidigt imorgon. packa väska. städa rum.  färga hår.
besöka arkivcentrum. hänga ut med fia.  styra födelsedagspresent till thetlis
[hon blir femton på fredag - ungefär igår dock som jag putta rundor på henne i barnvagn]
tiiiime fliiiiiies! vad hände? om hon blev femton år äldre. betyder
det att jag mää blev det då? märkligt - mkt märkligt. miiiiihh.

iaf igen. kl trettiontio ska jag hoppa på tåget som kommer ta mej till bästis!!!!!!
s o m j a g l ä n g t a r!

det har hääänt så mkt sista månaderna. och det är mkt som är kaos.
men när jag är i närheten av dig blir allt bara till ett skönt lugn.
det är sinnessjukt hur bra du får mej att må. it's above n beyond.
yet so simple and pure. damn boy - i'm your lovefool!


Kommentarer
Postat av: Maattis

Världens bästa äru! Längtar ut i fingerspetsarna nu!! Kommer bli bästa helgen tillsammans. Maattis och Annie <3

2010-09-30 @ 09:32:43
Postat av: piichas blogg

sv: Hej och tack för kommentarerna.

Fan vad kul att du tar ditt förnuft till fånga och deltar i tävlingen ^^

Vi får ta och hålla tummar och tår för din skull ^^



Kram// Piicha

2010-09-30 @ 10:49:01
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0