csn is comin'

u can call me rich bitch för idag fick jag besked om godkänt CSN!
men sen när jag betalt av mr mastercard å såntdära då är jag bara
ol' casual poor motherfucker student igen..
faaaast jag lär ju ska köpa en ny kaffetermos då jag totalgömt bort mitt gamla,
plus en utav väskorna i inlägget nedan å så en hushållsvåg till köket fööörst ^^
för att inte glömma bort morgondagens stundande klippning.. FINALLY!

även - det lutar åt den gröna väskan.
först visst svart är stilrent. men ni vet grönt.. dä ä sköönt!

näähää om man ska dra sista sippen på kaffet nurå å asa tillbaka sin kropp mot uni.
next upp intro till uppsatskursen. å ja det kommer nog vara prick så kul som det låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0