todayiwillnailit

morgonen blev inte riktigt som planerat. damn. varken morgonpromenix eller påföljande
dusch. men sitter å skopar gröt nu iaf. liiiite problem med att somna igår. låg å vände mig
i ngra timmar å mitt i allt kommer ett gäng fulla studenter hem i korridoren å smsar å
knackar på dörrn. 'ska du ha en shot' 'nä tack jag kö.. sover'

så för att ha legat med huvudet ngrlunda snällt på kudden sen midnatt så slocknade jag
väl runt tre.. heja! jag brukar typ aldriiiiii ha problem med å sova. vet inte vad det är med
mig nuförtiden. plus att jag kommer ihåg mina drömmar. vilket jag heller aldriiii brukar göra.
sistnämnda resulterar dock endast till att göra mig konfys. helt plöstligt brottas jag med frågor
som.. 'hände det på riktigt' 'var han/hon i stan igår' 'köpte du tröjan på hm sen' 'ringde jag sen'
o r o v ä c k a n d e .  l i t e .  f a k t s i k t .
aja slurp på sista kaffet nu. sen 'magnus boström - miljörörelsens mångfald'

grötfrukost å sånt. plus bild som både är kul å rolig. LOVE.


Kommentarer
Postat av: Maattis

Hörru kärleken, du ska se att när allt är fix och färdig kommer allt vara som förr ,fast tillsammans med någon nörd som du kommer vakna upp med varje morgon ;)

Mycket tänk resulterar till oro, på gott och ont! Jorden slutar aldrig snurra.

Kyssen å pussen :*

2010-10-07 @ 11:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0