blood is thicker than water

började dagen med att lipa. krokodiltårar deluxe. hade fått sms av pappa.
han skrev att han ville tala om hur stolt han var över mig. att jag kämpar på och ligger i
med små resurser och är jätteduktig i mitt skolarbete. att han också hade satt över en slant
på kontot så att jag kunde unna mig ngt xtra i helgen. man behöver lite 'uppmuntran' ibland,
för att få saker att gå lättare! taaaack pappa!

hah - lipar igen nu när jag skriver det här. blev så glad över hans ord.
sällan man tror att man själv kan vara föremål för att ngn annan ska vara stolt.
minst sagt lätt att tappa bort sitt egenvärde och självkänsla i jakten på högskolepoäng,
lägg på lite höst där och paketet är klappat och klart.
du kan strö ett gäng  avstånd och dålig kontakt när du tagit ur bullarna ur ugnen å.



aaaa S A K N A R   M I N   F A M I L J ! saknar halvt sönder.
p a p p a  m a m m a  b r o r  s y s t e r  t h e t l a n   f a r m o r






Ä L S K A R   E R ! för äver and äver and äver!

[blev glad över pengarna också, förståss. tror jag ska investera i ett par vinterkängor.
rentav att det lär räcka till en tröja å, å en ny mössa. många pengar var det!]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0