wadanatod

haft en tung helg samtdigt en mycket bra helg. ord har fallit på plats. obeskrivligt skönt.
men inte om mer om det här. nog för att detta är en sida mest för min egen
skull, för mitt eget minnes skull.. men finns det grejer som inte lämpar sig på
t h e w o r l d w i d e w e b..

kort häälgresume iaf:
bärseback. ovve. sprit. tårar. stulna pommes. förödelsedagsfika. förfest på hertig kalle.
cadillacbar. kallt. kollat klart säsong tre true blood. eternal sunshine of the spotless mind.
sytt rygg patch. wifey är hemma i swe. pratat med bästis. oroat mig om lägenhet.
städat både korridor och bärseback. ätit tusen kilo popcorn. rippat två bilder fr tees
fäjjsbook från gårdagen också. miihiiii!




ps.
jag har världens finaste människor runtomkring mej. det är helt ofattbart. tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0