newyearsevesumyearsago

löskokt gröt med stora äppelbitar kanel å havremjölk - mums.
kaffe på det. sen förbereda inför dagens examination. troligtvis utgång ikväll.

eftermiddagspromenixa. frisk luft och gott samvete. RÖRPÅDIGANNIE!
ska kolla möjliheten att skaffa ett månadsgymkort uppe på öuif.
måste aktivera mig fysiskt. för då får man ro psykiskt. jag iaf.
juppjupp. skulle va skönt å sova normala tider med.

avslutningsvis vill jag skicka världens största kram till bästaste wifey.
du fattas mig. men dina ord på avstånd har ett sätt att alltid peppa
upp mig, precis som om du stod bredvid med en axel att stötta sig mot.


/ m i n w i f e y ä r o v ä r d e r l i g

Kommentarer
Postat av: wifey

<3 <3 <3



(right back atya)

2010-10-14 @ 23:18:38
Postat av: Steffentanja

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-01-12 @ 13:55:08
URL: http://steffentanja.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0